星期一, 10月 13, 2014

來函照登:參與佔中大學生的態度自以為是、罔顧他人

你地鼓吹的是不是作為大學生以犯法為自豪?請看看以下 摘錄自崇德校長的公開信,其中一段的意思:佔中者嘅態度係,他們認為影響市民生計係小事。祗要我講句道歉,寫個道歉字,我就可以唔需要經你同意响你屋企門口和平示威,而你係唔會,亦唔準發聲。同埋我嘅示威係要由你付出代價!哩種思維模式,其實係陷入左誤區

校長用誤區﹝一個很平淡的描述﹞,因為佢係一位厚道而有智慧的長輩,而家D學生係唔受得別人話佢地錯,話佢地自私,你話佢地自我中心,罔顧他人(事實上係,以上事件事實已經証實左係啦),你話佢自私,佢地可能就會發難,同你玉石俱焚。

事實係這種嘅邏輯思維係極度自私,罔顧他人嘅利益,亦唔尊重他人嘅做法,卻虛偽地話[為左理想要付出少少]。佢地根本無從其他人嘅角度去諗。又好似新年,黑社會擺盤花係舖頭,佢地都會道歉,你話唔得,佢根本唔理你。

香港電台在多個電節目內,祇請支持佔中所謂深傳媒人,及所謂學者散播說甚麼要成功爭取,一定要逼政府先至得這些不是荒謬、歪理的和極端的思想嗎?

嚴格地講,發動者係用一個罪行嚟說服/煽動其他人為佢幫手。以前所有嘅學生運動都响廣場,佢哋而家霸街嘅手段,其實等同勒索政府和香港人!請問,現在這個佔中同綁架罪有乜分別?仲恐怖過有一部分港人都驚嘅共產黨。但現在這班策動者佢地嘅道德良知自以為是,凡是佢地自已的要求和做法,都覺得無問題,這正正就係最大嘅問題。按佢地嘅道德標準,守法這些核心價值都可隨自已喜好,隨時都可以改。雖然你地可以公民抗命,但是唔等如可以接受你擄人勒索。

橫蠻專制到咁,得一個結果,同佢地聲同氣就有自由,其他唔同佢地聲音嘅人,既聽唔入耳,亦根本無價值。

[風中角聲]

來函照登:學聯及佔中三子的意見不能代表香港人

反佔中的市民有不少是強烈要求民主的市民,並不是被誣蔑成逆來順受,袋住先的一群。學聯及佔中的三個策動者的意見不能代表香港人,我地要的社會,是真正有民主,有和平,能守住香港核心價值,守法嘅社會。

我地要的領導民主者,是對市民有負責,有承擔,愛護香港的人。但現時時佔中策動者把香港福祉,香港市民為看為肉參,為籌碼。 而且現在主導學生的學聯是非不分,自我中心,自以為是,蠻橫無理。

我地係極不支持現時班策動者,口口聲聲因為要爭取民主為藉口,所以要做嘢出來脅逼特區政府。佢地嘅方法就係堵塞道路和癱瘓交通,達至影響民生和經濟的目的,企圖逼使政府依佢地嘅方法,佢地嘅意見去建構一套的所謂國際標準和公民提名的方案,目的是要香港日後的普選都要按佢地嘅意願來選出持首。

我很想問佢地,到底你地想選個乜人出嚟?有乜目的?我睇唔到,亦唔相信,佢地搞咁多嘢出嚟係為民主自由;試想一下,昂山素姬,甘地等真正嘅和平示威者,面對亂槍射殺人民嘅暴政,從未教人用尖物插爆玻璃,衝閘,舉閘抛向警察。佢地都唔會影響自己嘅國家,民生,社會。因為佢地真正和平愛國。

當美國總統在電親宣佈,釣魚台適用於美日安保條約,學聯有冇出聲?我想問大學生領袖,你明唔明点解要岀聲呀?我十分懷疑,你地明唔明乜野係獨立思考?

首先,這群策動佔中的人,不能代表香港人我們不能接受不愛國不愛港的特首,(不要利用仇共的情緒扯上關係,從而眨低,詆毀,甚至敵視,仇視愛國愛港的情操),鼓勵人不愛國,根本是民族罪人。(這根本不是甚麼左傾親中思想,就是土生土長的香港人也是這樣想);曾否記得,日本人用中國人做生化實驗,這就是國度衰落後果

激進民主派因為沒有入閘機會,就提倡特首不需愛國愛港!我想提醒年青一代香港開埠之初,對華人用刑,華人的地位等同狗的地位,華人與狗不得進入某些洋人休憩地方,是國家衰落的後果,正是無國焉能有家。還記得在18世紀末,中國被列強蹂躪,欺凌,人民就要生活在屈辱被之下,現在西方各國奉行中國威脅論,在外交仍然不斷欺凌或攻擊中國,學联領袖,日美怎樣對付中國你知道嗎?

        作為大學生,唔好話愛國,係咪要做些對得起自已民族嘅嘢?起碼要知道自已民族在國際面對的嚴峻情况,千祈唔好危害社會同民族,連同害自已民族嘅人扮英雄。唔理民問疾苦,係佔中現塲播音樂,凝造慷慨氣氛,扮英雄,無視反對聲音,咁叫民主不惜橫蠻霸道(煽動群眾,阻塞要道及使人無耐)來逼到人連飯都無得食,要爭取你地自以為重要嘅嘢?咁叫和平?還感說愛?

愛國愛港是未來特首的必要條件之一重申我們不能接受不愛國不愛港的特首,並非親中,而係特首必需對自已民族的認同和尊重,面對世界做一個有尊嚴的人民我地沉默嘅大多數要發聲,我地反對信中三子等以捆綁本地民生和發展為談判的籌碼,你們同政府談判,就用刀架在香港民生和發展的頸項上,作為肉參,這與擄人勒贖有何分别?你地仲要話一定要用你嗰種方法,係咩?真係要用你嗰種方法咩?

一向嘅民間運動,大都以如維園般不太影響別人的地方來進行。就算是七一遊行,在行完和向政府遞交意見之後都很快會和平散去,就算中國民運五四,六四運動都會以不危及民生為談判籌碼。

守法係香港嘅核心價值,唔係話你有任何有理的理由可以唔守就唔守,任意改就改,可以改就唔係核心價值。若大家可隨意以主觀的理由來衝擊法律的規限,香港很易變成無法無天!除非你想攪革命,否則你唔可以因為窮﹝舉例﹞,就可以去綁票和勒索 。

我要問問學聯學生的頭頭們,若有人用刀指住肉參,同你講條件,咁樣叫平等嘅對話?你地嘅價值觀同道德標準係咁,根本就唔合格,亦不作為一個領袖。

[風中角聲]